گره های ماهیگیری آسان که هر ماهی گیر باید بداند:
یکی از اولین چیزهایی که ماهیگیران جدید باید در مورد گره های ماهیگیری بدانند این است که به معنای واقعی کلمه ده ها نوع مختلف گره وجود دارد، حتی صدها نوع . دومین چیزی که ماهیگیران جدید باید بدانند این است که می توانند تنها با یادگیری چهار گره ماهیگیری اساسی که در زیر ذکر شده است، از یک روز عالی برای صید ماهی لذت ببرند:

گره پالومار

گره پالومار، محبوب ترین گره ماهیگیری آسان است. نه تنها یکی از قوی‌ترین گره‌ها در لیست گره‌ها است، بلکه یکی از ساده‌ترین گره‌های ماهیگیری است. این نوع گره برای محکم کردن قلاب شما با نخ ماهیگیری بافته شده مناسب است. آموزش بستن گره پالومار:

گره راپالا

گره راپالا بهترین گره ماهیگیری آسان برای اتصال لور به نخ فلوروکربن است. این گره که به نام شرکتی که این گره را اختراع کرده است، می‌تواند به طرز ماهرانه‌ای تنها با پنج مرحله ساده گره بخورد:

گره یونی

این سبک گره برای نخ های مونوفیلامنت و هرزگرد ,دوراهی و سه راهی بهترین است، یک گره همه کاره است و می تواند در طیف وسیعی از سناریوهای ماهیگیری استفاده شود. گره یونی یکی از بهترین گره ها برای اتصال نخ به چرخ ماهیگیری است.

گره جراحی

اگر گره پالومار ساده ترین گره برای محکم کردن نخ به قلاب است، گره جراحی (یا گره دوتایی جراحی) بدون شک ساده ترین گره ماهیگیری برای اتصال نخ به وزنه های مختلف است.

با این نکات گره زدن، اکنون باید بدانید که چگونه گره ماهیگیری را به راحتی ببندید. از کدام یک از این گره های آسان در سفر ماهیگیری بعدی خود استفاده خواهید کرد؟