قوانین مربوط به عودت کالا :

امکان عودت کالاهای خریداری شده  از زمان دریافت کالا تا سه روز وجود دارد . جهت عودت کالا میبایست کالا در شرایط اولیه قرار داشته باشد و بسته بندی و یا پلمپ کالا باز نشده باشد .

جهت عودت کالا میتوانید کالا را به آدرس ما از طریق پست ارسال نمایید روی بسته حتما شماره سفارش را درج نمایید .هزینه ارسال کالا به عهده شما میباشد .

عودت کالای مغایرتی :

در صورتی که کالایی که دریافت کرده اید با کالایی که سفارش داده اید مغایرت اساسی دارد (اشتباه انسانی در ارسال مرسوله) جهت عودت کالا محصول را از طریق پست برای ما ارسال نمایید . همچنین جهت دریافت هزینه پست میتوانید از طریق واتساپ فیش پرداختی پست و شماره حساب خود را ارسال نمایید تا هزینه به شما پرداخت گردد . فراکمپ پس از دریافت کالا بسته جدیدی برای شما ارسال خواهد نمود . تمامی هزینه های حمل و نقل در این مورد به عهده فراکمپ خواهد بود.

قوانین مربوط به شرکت در تخفیف های شگفت انگیز هفتگی :

کاربران گرامی ، تخفیف های شگفت انگیز جهت آشنایی شما با محصولات جدید به صورت تبلیغ محصولات با قیمت هایی پایین تر از قیمت خرید ارائه میگردند  به همین دلیل  برای هر کاربر تنها امکان ثبت یک عدد از هر محصول شگفت انگیز وجود دارد .

ثبت چند سفارش از تخفیف های شگفت انگیز مجاز نبوده و سفارش های شما لغو خواهند شد .

تمامی ای پی ها در هنگام سفارش چک خواهند شد لذا ثبت محصولات شگفت انگیز از یک ای پی به نام دو کاربر نیز امکان پذیر نمیباشد .

امکان تحویل و یا ارسال سفارش هایی که دارای محصولات شگفت انگیز میباشند و توسط دو کاربر مجزا ثبت شده اند به یک کاربر و یا یک ادرس امکان پذیر نمیباشد.