کاربران تهران میتوانند در انتهای سفارش گزینه پیک اقتصادی را برای ارسال سفارشات انتخاب نمایند .

پیک اقتصادی چیست ؟
فرض کنید برای رسیدن به مقصد، عجله دارید. در این صورت، درخواست خودرو دربستی می‌دهید ولی اگر عجله نداشته باشید، به ایستگاه اتوبوس، مترو یا تاکسی می‌روید و با کمی صرف وقت بیشتر ولی هزینه کمتر، به مقصد می‌رسید. پیک اقتصادی هم شبیه این مثال است. کافی است فقط کمی بیشتر منتظر بمانید. در این سرویس، که به آن ارسال اشتراکی هم می‌گوییم، چند بسته به‌صورت هم‌زمان ارسال می‌شود. 

امکان ارسال چه سفارشاتی با پیک اقتصادی وجود ندارد ؟
سفارشاتی که شامل اقلام حجیم یا طویل  (یکی از اضلاع بیشتر از ۶۰ سانتی متر) باشد امکان ارسال با پیک اقتصادی وجود نخواهد داشت و میتوانید از ارسال ۴ ساعته , پست , چاپار و یا تحویل حضوری استفاده نمایید.

آیا میتوانم زمان ارسال را انتخاب کنم ؟
بله  در هنگام سفارش در قسمت مربوطه میبایست زمان ارسال را از جدول موجود انتخاب نمایید . ساعت های ارسال برای پیک اقتصادی به صورت ۲ بازه در روز از ساعت ۹-۱۵ و ۱۵-۲۱ میباشد که میتوانید روز و بازه مورد نظر را انتخاب نمایید .

آیا امکان اطلاع از ساعت دقیق ارسال وجود دارد؟
پیک های اقتصادی پیک های اشتراکی میباشند و چند مرسوله را با هم حمل میکنند از این جهت ساعت دقیق مراجعه پیک مشخص نیست ولی در بازه انتخابی زمانی شما بسته به دست شما خواهد رسید . همچنین قبل از ارسال در بازه زمانی از طرف شرکت حمل و نقل پیامک اطلاع رسانی دریافت خواهید کرد.

درصورتی که حضور نداشته باشم و بسته به دستم نرسد چه اتفاقی می افتد؟
پیک ها توسط جی پی اس از طرف شرکت حمل و نقل بررسی میشوند که به محل شما مراجعه کرده باشند . درصورتی که حضور نداشته باشید بسته به انبار ما عودت خواهد شد . عودت بسته شما به انبار بین ۲ تا ۷ روز زمان میبرد . به محض عودت بسته به انبار همکاران ما با شما جهت تعیین تکلیف سفارش هماهنگ خواهند نمود .  امکان ارسال مجدد بسته در بازه زمانی جدید با پرداخت هزینه مجدد امکان پذیر خواهد بود.